Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, яким чином створенна системи оцінювання, як залучати учнів до процесу оцінювання.Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття, Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту , які існують форми оцінювання .
Наталіє Миколаївно, на допомогу Вам хотіла б додати, що при створенні або адаптації форми оцінювання корисно дотримуватися таких дій:
ОтветитьУдалитьсамому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.