четверг, 22 ноября 2012 г.

Модуль 8.Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, яким чином створенна системи оцінювання, як залучати учнів до процесу оцінювання.Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття, Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту , які існують форми оцінювання .

1 комментарий:

  1. Наталіє Миколаївно, на допомогу Вам хотіла б додати, що при створенні або адаптації форми оцінювання корисно дотримуватися таких дій:
    самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
    переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
    обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
    написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
    уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
    продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

    ОтветитьУдалить